BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Tartalommarketing – Miről írjunk? 2. rész

Előzőleg már adtunk néhány tippet azoknak, akik az ötlet bevillanását az ablakon történő kibámulástól várják. 

Minden szövegíró ismeri az üres lap frusztráló mivoltát, szinte hallja a monitoron magányosan villogó kurzor kiáltozását. Adunk még némi muníciót ezekre a napokra.

 

5. Figyelje a közösségi kommunikációt!

A közösségi oldalak böngészése nem feltétlenül jelent lógást egy hivatásos szövegírónak. Az ilyen oldalakon megjelenő bejegyzések, posztok remek forrást jelentenek. Azonnal kiderül, kit mi érdekel, mik a slágertémák, miről érdemes újat mondani. Mások gondolatai remek indikátorok lehetnek.

 

6. Kérdezze meg ügyfeleit!

Ha van lehetőségünk, nyugodtan interjúvoljuk meg ügyfeleinket egy online kérdőív segítségével. Hiszen ők tudják a legjobban, milyen tartalomra vágynak, miről szeretnének tájékozódni. Nem kerül semmibe, mégis garantált a siker: biztosan arról fogunk írni, ami ügyfeleinket a legjobban érdekli.

 

7. Örökzöldek bevetése

Vannak örökérvényű témák. Ezzel minden terület, ágazat rendelkezik. Igazi Jolly Jokerek: bármikor bevethetők, nem lehet velük hibázni. Érdemes időnként ilyeneket keresni, hiszen ezekre akár évek múltán is lehet hivatkozni. Sőt, némileg újragondolva máris innovatív tartalmat lehet belőlük előállítani (lásd a témában előző írásunkat, azon belül is a 4. pontot).

 

Reméljük, sikerült néhány használható ötlettel szolgálnunk. A lényeg azonban, hogy minden tartalmi egység értékes legyen, szolgáljon hasznos, releváns információkkal az olvasók számára. Azért soha ne írjunk, hogy legyen valami az oldalon. Hosszú távon nem éri meg.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink