WebshopAudit

Webshop audit

Biztos vagy benne, hogy jól működik webshopod online marketingje?

Az igazán jó eredményekhez nem elég egy-egy kampány részsikere. Ehhez már kevés a különböző fórumokról összeszedegetett tudás. Kijelenthetjük: ha sikeres webshopot akarunk működtetni, akkor folyamatosan a növekedésre és a teljesítmény optimalizálására kell figyelnünk. A valódi növekedést akkor érheted el, ha az online marketinged alapjai rendben vannak. Az igazán figyelemreméltó eredmények pedig akkor realizálódnak, ha ezek az alapelemek együttesen megvannak és jól együttműködnek.

Úgy érzed, hogy még kiaknázatlan lehetőségeket rejt az oldalad? Nem vagy elégedett az eredményekkel, de nem tudod, min változtass? Nézd át szakemberekkel az oldaladat!

Díjmentes online konzultáció
Webshop audit

Az alábbi8 alapelemrekell koncentrálnod,
ha a maximumot szeretnéd
kihozni webshopodból!

1Ismered a saját piacodat

Tudod, hogy kik a legnagyobb versenytársaid, tisztában vagy azzal, hogy mik az erősségeik, hogyan kommunikálnak, mik a top termékeik. Tisztában vagy azzal, hogy hol vannak olyan rések a versenytársak értékesítésében, ahova gyorsan és költséghatékonyan betörhetsz.

2Tudod, hogy a termékeid milyen előnyökkel rendelkeznek

Tisztában vagy vállalkozásod értékeivel és az általad kínált termék/szolgáltatás előnyeivel. Ezeket a megfelelő stílusban kommunikálod a vásárlóid felé.

3Tisztában vagy azzal, hogy kik az ideális vásárlóid

Kialakítottad a képet az ideális vásárlódról, a Buyer Personádról és hozzá alakítottad a megjelenést, a stílust, a hangnemet, a funkciókat a weboldaladon.

4Profi kialakításúak az online marketing felületeid

Bátran használod az online marketing eszköztárát és a lehető legtöbbet kihozod a használt platformokból. A felületeid profizmust sugallnak, hibátlanul működnek, felhasználóbarátak.

5Kihasználod az online marketing platformokban rejlő lehetőségeket

A megfelelő termékekhez kapcsolódó üzenetek és hirdetések a megfelelő platformokon jelennek meg. A hirdetési stratégia az egyéni vásárlási fázisához kapcsolódóan van kialakítva. (See-Think-Do-Care modell alapján)

6Megfelelő energia befektetést és figyelmet kapnak a kampányok

A fentiekben felsoroltak alapján a piackutatás, az ideális vásárlók elkészítésén, a USP (egyedi értékesítési javaslat) létrehozását követően precízen épülnek fel a kampányok. Ezt követően elegendő idő jut a beérkező adatok elemzésére és a folyamatok optimalizálására. A rendszeres figyelem hosszú távon kevesebb energiabefektetéssel és folyamatos bevétel növekedéssel jár. Szélsőséges esetben akár pár napnyi figyelemhiány az eredmények csökkenéséhez vezethet.

7Rendelkezésre áll megfelelő nagyságú marketing büdzsé

Nagyobb mennyiségű megjelenés = hatékonyabb adatelemzés, jobban teljesítő kampányok.

8Tapasztalat és kreativitás

Olyan apró trükkök birtokában vagy, amelyek kiemelnek a tömegből. Tisztában vagy az értékeiddel, a piacon betöltött szerepeddel, a céljaiddal és ezeket az eddig megszerzett tapasztalataid és új ötleteid alapján stabilizálod, fejleszted és éred el.

Amiben segíteni tudunkannak érdekében, hogy hatékonyabb legyen webshopod teljtesítménye azok az alábbi szolgáltatások

Hirdetési audit

A hirdetési audit során megvizsgáljuk a jelenleg futó PPC kampányaid teljesítményét és beállításait. Az elemzés során megvizsgáljuk a jelenlegi hirdetési rendszert teljesítmény, megtérülés és időráfordítás vonatkozásában. A munka során feltárjuk azokat a pontokat, amelyek fejlesztést és odafigyelést igényelnek, konkrét javaslatokat teszünk a célszerű változtatásokra vonatkozóan.

Az audit eredményeként pontos képet kapsz arra vonatkozóan, hogy most hol állsz, illetve azt, hogy milyen változtatásokat kell eszközölnöd annak érdekében, hogy hirdetési bevételeid jelentősen emelkedjenek.

Teljes online marketing audit

Míg a hirdetési audit során “csupán” azt vizsgáljuk, hogy a PPC kampányaid hogyan teljesítettek, addig a teljes online marketing audit során a fenti 8 pontban meghatározott alapelemet vesszük figyelembe és elemezzük. Részletesen elemezzük azt, hogy hol állsz a piacon és miért ott, továbbá azt, hogy milyen lehetőségeid vannak a fejlődést illetően. A piaci környezetet, a termékeidet, saját és versenytársak marketing tevékenységét, eszközeit, a honlapodat megvizsgálva adunk javaslatokat arra vonatkozóan, hogy milyen fejlődési lehetőségek állnak előtted és vállalkozásod előtt.

Az audit eredményként pontos képet fogsz kapni arról, hogy a jelenlegi online marketing stratégiádat mivel szükséges kiegészíteni annak érdekében, hogy nagyobb bevételre tegyél szert.

Tanácsadás

Tanácsadás szolgáltatásunk során az online marketinggel kapcsolatos kérdésekre adunk választ. A kérdések az online marketing teljes spektrumát érinthetik. A tanácsadást előtt rövid igényfelmérést végzünk, melynek során kitérünk arra, hogy milyen témákban vagy konkrétan miben tudunk segíteni, így növelve a szolgáltatás hatékonyságát.

A tanácsadás eredményeként választ adunk azokra a kérdésekre, melyek jelenleg gondot okoznak számodra, illetve olyan stratégiai fontosságú kérdésekben nyújtsunk segítséget, melyek előre lendíthetik webshopod online marketing teljesítményét.

Workshop

Annak érdekében, hogy akár egyedül is boldogulj online marketing stratégia részelemeinek vagy egészének létrehozásában, workshopokat tartunk.

Buyer Persona készítés workshop

Gyakorlati workshop, amelynek elvégzését követően képes leszel önállóan elkészíteni valós adatok alapján azokat a célközönségeket, melyek tagjai valóban ideális vásárlói a webshopodnak. Ennek érdekében egy tematikus elméleti részt követően közösen hozunk létre Buyer Personákat, illetve a foglalkozás végén rendelkezésre bocsátunk egy Buyer Persona készítéshez kapcsolódó sablont.

Online marketing stratégia alapok workshop

A workshop arra szolgál, hogy megismerd a hatékony online marketing stratégiát alkotó elemeket, illetve vázlatos stratégia elkészítésére is képes leszel önállóan. A foglalkozás elején egy hosszabb, gyakorlati példákban bővelkedő elméleti részt követően az elemek főbb alkotóelemeit vesszük sorba gyakorlati példákon keresztül.

Nézzük át együtt oldalaid lehetőségeit!

Akik minket választottakÜgyfeleink

 

 

 

 

 

 

Akiket mi választottunkPartnereink