WebshopAudit

Webshop audit

Biztos vagy benne, hogy jól működik webshopod online marketingje? Elégedett vagy az eredményekkel?

Az igazán jó eredményekhez nem elég egy-egy kampány részsikere. Ehhez már kevés a különböző fórumokról összeszedegetett tudás. Kijelenthetjük: ha sikeres webshopot akarunk működtetni, akkor folyamatosan a növekedésre és a teljesítmény optimalizálására kell figyelnünk. A valódi növekedést akkor érheted el, ha az online marketinged alapjai rendben vannak. Az igazán figyelemreméltó eredmények pedig akkor realizálódnak, ha ezek az alapelemek együttesen megvannak és jól együttműködnek.

Díjmentes online konzultáció
Webshop audit

Az alábbi8 alapelemrekell koncentrálnod,
ha a maximumot szeretnéd
kihozni webshopodból!

1Ismered a saját piacodat

Tudod kik a legnagyobb versenytársaid, tisztában vagy azzal, hogy mik az erősségeik, hogyan kommunikálnak, mik a top termékeik. Tisztában vagy azzal, hogy hol vannak olyan rések a versenytársak értékesítésében, ahova gyorsan és költséghatékonyan betörhetsz.

2Tudod, hogy a termékeid milyen előnyökkel rendelkeznek

Tudod kik a legnagyobb versenytársaid, tisztában vagy azzal, hogy mik az erősségeik, hogyan kommunikálnak, mik a top termékeik. Tisztában vagy azzal, hogy hol vannak olyan rések a versenytársak értékesítésében, ahova gyorsan és költséghatékonyan betörhetsz.

3Tisztában vagy azzal, hogy kik az ideális vásárlóid

Tudod kik a legnagyobb versenytársaid, tisztában vagy azzal, hogy mik az erősségeik, hogyan kommunikálnak, mik a top termékeik. Tisztában vagy azzal, hogy hol vannak olyan rések a versenytársak értékesítésében, ahova gyorsan és költséghatékonyan betörhetsz.

4Profi kialakításúak az online marketing felületeid

Tudod kik a legnagyobb versenytársaid, tisztában vagy azzal, hogy mik az erősségeik, hogyan kommunikálnak, mik a top termékeik. Tisztában vagy azzal, hogy hol vannak olyan rések a versenytársak értékesítésében, ahova gyorsan és költséghatékonyan betörhetsz.

5Kihasználod az online marketing platformokban rejlő lehetőségeket

A megfelelő termékekhez kapcsolódó üzenetek és hirdetések a megfelelő platformokon jelennek meg. A hirdetési stratégia az egyéni vásárlási fázisához kapcsolódóan van kialakítva. (See-Think-Do-Care modell alapján)

6Megfelelő energia befektetést és figyelmet kapnak a kampányok

A fentiekben felsoroltak alapján a piackutatás, az ideális vásárlók elkészítésén, a USP létrehozását követően precízen épülnek fel a kampányok. Ezt követően elegendő idő jut a beérkező adatok elemzésére és a folyamatok optimalizálására. A rendszeres figyelem hosszú távon kevesebb energiabefektetéssel és folyamatos bevétel növekedéssel jár. Szélsőséges esetben akár pár napnyi figyelemhiány az eredmények csökkenéséhez vezethet.

7Rendelkezésre áll megfelelő nagyságú marketing büdzsé

Nagyobb mennyiségű megjelenés = hatékonyabb adatelemzés, jobban teljesítő kampányok.

8Tapasztalat és kreativitás

Olyan apró trükkök birtokában vagy ami kiemel a tömegből. (Pl.: egyedi termékkapcsolás = nem összehasonlítható termék, egyedi termékcsomagolás, személyreszabott üzenet = elköteleződés, stb.)

Miért gondoljuk, hogysegíteni tudunk?

Kollégák

Jelenleg 22 kollégával segítjük ügyfeleink marketing tevékenységét. Kollégáink egy része nívós, hazai és nemzetközi szinten is ismert és elismert vállalatnál szereztek tapasztalatot. A többiek „saját nevelés”, azaz egyedi és egyedülálló kiválasztási és oktatási rendszer nevelt belőlük igazi marketing szakembert. Összesen 71 év online marketing tapasztalattal bírunk.

Szakmai tapasztalat

A nemzetközi piacon jelen lévő multikon kívül a hazai kis-, és középvállalatok számára nyújtunk támogatást nap mint nap. 17 milliárd forintot meghaladó reklámbüdzsét menedzseltünk az évek alatt.

Tanácsadás

Nem csak a kampányaidat figyeljük. Az együttműködés során a honlapod és a marketinged működését is figyeljük. Ha kell, előre jelezzük a lehetséges problémákat és tanácsainkkal támogatunk.

Amiben segíteni tudunkannak érdekében, hogy hatékonyabb legyen webshopod teljtesítménye azok az alábbi szolgáltatások

Hirdetési audit

A hirdetési audit során megvizsgáljuk a jelenleg futó PPC kampányaid teljesítményét és beállításait. Az elemzés során megvizsgáljuk a jelenlegi hirdetési rendszert teljesítmény, megtérülés és időráfordítás vonatkozásában. A munka során feltárjuk azokat a pontokat, melyek fejlesztést és odafigyelést igényelnek, konkrét javaslatokat teszünk a célszerű változtatásokra vonatkozóan.

Az audit eredményeként pontos képet kapsz arra vonatkozóan, hogy most hol állsz, illetve azt, hogy milyen változtatásokat kell eszközölnöd annak érdekében, hogy hirdetési bevételeid jelentősen emelkedjenek.

A hirdetési audit díja: 100.000 Ft+Áfa helyett most 60.000 Ft+Áfa az Expo résztvevői számára.

Teljes online marketing audit

Míg a hirdetési audit során “csupán” azt vizsgáljuk, hogy a PPC kampányaid hogyan teljesítettek, addig a teljes online marketing audit során a fenti 8 pontban meghatározott alapelemet figyelembe vesszük és elemezzük. Részletesen elemezzük azt, hogy hol állsz a piacon és miért ott, továbbá azt, hogy milyen lehetőségeid vannak a fejlődést illetően. A piaci környezetet, a termékeidet, saját és versenytársak marketing tevékenységét, eszközeit, a honlapodat megvizsgálva adunk javaslatokat arra vonatkozóan, hogy milyen fejlődési lehetőségek állnak előtted és vállalkozásod előtt.

Az audit eredményként pontos képet fogsz kapni arról, hogy a jelenlegi online marketing stratégiádat mivel szükséges kiegészíteni annak érdekében, hogy nagyobb bevételre tegyél szert.

A teljes online marketing audit díja: 500.000 Ft+Áfa helyett most 300.000 Ft+Áfa az Expo résztvevői számára.

Tanácsadás

Tanácsadás szolgáltatásunk során az online marketinggel kapcsolatos kérdésekre adunk választ. A kérdések az online marketing teljes spektrumát érinthetik. A tanácsadást előtt rövid igényfelmérést végzünk, melynek során kitérünk arra, hogy milyen témákban vagy konkrétan miben tudunk segíteni, így növelve a szolgáltatás hatékonyságát.

A tanácsadás eredményeként választ adunk azokra a kérdésekre, melyek jelenleg gondot okoznak számodra, illetve olyan stratégiai fontosságú kérdésekben nyújtsunk segítséget, melyek előre lendíthetik webshopod online marketing teljesítményét.

A tanácsadás díja: 20.000 Ft+Áfa, most 12.000 Ft+Áfa az Expo résztvevői számára.

Workshop

Annak érdekében, hogy akár egyedül is boldogulj online marketing stratégia részelemeinek vagy egészének létrehozásában workshopokat tartunk.

Buyer Persona készítés workshop

Gyakorlati workshop, melynek elvégzését követően képes leszel önállóan elkészíteni valós adatok alapján azokat a célközönségeket, melyek tagjai valóban ideális vásárlói a webshopodnak. Ennek érdekében egy tematikus elméleti részt követően közösen hozunk létre Buyer Personákat, illetve a foglalkozás végén rendelkezésre bocsátunk egy Buyer Persona készítéshez kapcsolódó sablont.

A Buyer Persona készítés worshop díja: 50.000 Ft+Áfa helyett most 30.000 Ft+Áfa az Expo résztvevői számára.

Online marketing stratégia alapok workshop

A workshop arra szolgál, hogy megismerd a hatékony online marketing stratégiát alkotó elemeket, illetve vázlatos stratégia elkészítésére is képes leszel önállóan. A foglalkozás elején egy hosszabb, gyakorlati példákban bővelkedő elméleti részt követően az elemek főbb alkotóelemeit vesszük sorba gyakorlati példákon keresztül.

Az online marketing stratégia alapok workshop díja: 50.000 Ft+Áfa helyett most 30.000 Ft+Áfa az Expo résztvevői számára.

Akik minket választottakÜgyfeleink

 

 

 

 

 

 

Akiket mi választottunkPartnereink