BlogCikkeinkből


Szerző: Varga Martin

Növeld meg a bevételed intelligens pop-up reklámmal! - Optimonk

Online vállalkozásod van? Már vannak látogatóid az oldalon, azonban ezen látogatók többsége vásárlás vagy feliratkozás nélkül távozik? Szeretnél jobb felhasználói élményt nyújtani látogatóidnak, személyre szabott termék ajánlásokat vagy termékválasztást segítő útmutatókat megjeleníteni? Akkor a megoldás az Optimonk!

 

A probléma és a megoldás


Több száz e-kereskedővel folytatott közös munka során felismertük, hogy a webshopok számára a potenciális vásárlók elvesztése okozza az egyik legnagyobb kihívást. Az Optimonk azonban lehetőséget nyújt arra, hogy megcélozzuk a kosarat éppen elhagyni készülő felhasználókat. Egy kilépési szándékra megjelenő pop-up üzenettel ajándék kupont, kedvezményt, vagy ingyenes szállítást ajánlhatunk, ráadásul ajánlatainkat egyedi kosárértékek alapján is beállíthatjuk.

Az Optimonk nem csak pop-up üzeneteket kínál ügyfelei számára!
Lehetőségünk van teljesképernyős üzeneteket, oldalsávokat, az oldal tetején megjelenő sticky bart, vagy beágyazható tartalmakat is megjeleníteni.
Ehhez rengeteg segítséget nyújt a több mint 200 db kiváló, előre elkészített sablon, melyeket könnyedén a vállalkozásunk stílusához igazíthatunk. Ezekkel a kampányokkal könnyedén navigálhatjuk az oldaladra érkező potenciális vásárlókat, megkönnyítve ezzel számukra a vásárlást.
 

Gyűjts hírlevél feliratkozókat!

 

A hírlevél az egyik leghatékonyabb marketing eszköz a látogatók ösztönzésére. Egy jól időzített pop-up segítségével pedig könnyedén szerezhetünk hírlevél feliratkozókat. A legjobb megoldás, ha egy kedvezményt kínálunk a feliratkozásért cserébe azoknak az új látogatóknak, akik eltöltöttek némi időt az oldaladon és vásárlás nélkül távoznának.



Könnyedén összekapcsolható más rendszerekkel is!


Az OptiMonk számtalan beépített integrációjának köszönhetően könnyen csatlakoztathatunk külső CRM, email, analitika vagy marketing automatizáló rendszereket az OptiMonk fiókunkhoz, kampányaink beüzemelése pedig csupán egy perc, bármilyen webáruház platformot is használjunk.

 

Ne használjunk idegesítő pop-up üzeneteket


Az oldalra érkezéskor azonnal felugró pop-up üzenetek igen zavaróak és irritálóak lehetnek, különösen, ha most először jár ügyfelünk az oldalon és még csak ismerkedni szeretne a termékekkel. Ilyenkor egy kevésbé zavaró, vagy tolakodó sidemessage kampány jelenthet megoldást. Az is nagyon fontos, hogy ne jelenítsünk meg irreleváns üzeneteket, ha például épp a kosár oldalon jár a felhasználó és már készen áll, hogy fizessen, akkor ne akarjuk, hogy elolvassa a legújabb cikkünk, mert elnavigál és könnyedén elfelejtheti, hogy mire is készült.

 

Varga Martin
PPC Manager

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink