BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

A Facebook-posztolás titkai – mikor posztoljunk?

Már a kérdésfelvetés sem szokványos. Hogyhogy mikor posztoljunk? Mindig! 

Most jön a nem szokványos válasz: előbb mérjük fel ügyfeleink/lájkolóink/rajongóink szokásait. Minden oldalnak van ugyanis egy elemző felülete, amelyen a rengeteg statisztika és kimutatás között ott lapul a falhasználók aktivitására vonatkozó grafikon is. Ez a lehetőség az oldalunk borítóképének jobb alsó sarkában található három pontra (…) kattintva érhető el az “Elemzések megtekintése” menüpontra kattintva, azon belül pedig a “Bejegyzések” fülön.

Minden Facebook-oldalhoz tartozik egy ilyen ábra, amelyből remekül kiderülnek a hét minden napjára lebontva látogatóink szokásai. Érdemes pár percet szánni arra, hogy kiderítsük, mikor, mely napszakban nézelődnek a legtöbben oldalunkon. Ilyenkor van a legnagyobb esély arra, hogy a posztok célba találnak. Ha oldalunkat hajnali 3 óra körül nem látogatják, akkor ne időzítsünk bejegyzést erre az intervallumra, hanem tegyük inkább délután 6 és 8 óra közé. Apró megfigyelés, de hatásos a látogatásnövelés szempontjából. Minél jobban ismerjük partnereinket, annál könnyebben tartjuk fenn az érdeklődést magunk iránt.

A lényeg: mindig szakítsunk időt a posztolásra. Tervezzük meg előre, mely napokon mit teszünk közzé. Ezt tehetjük a hagyományos, papír-toll módszerrel, de rendelkezésünkre áll a PostPlanner, a Sprout Social vagy a HootSuite. Kialakíthatunk szokásokat, amelyek rendszert visznek a posztjainkba. Ilyen lehet például, ha a hét bizonyos napján kizárólag cégünk múltjának emlékeit mutatjuk be (pl. régi fotók), vagy kvázi kiteszünk egy, az iroda ablakából készített fotót „Így indul a reggel nálunk” címmel. Ezzel közelebb hozzuk ügyfeleinket, emberközelibbé válik vállalkozásunk.

bullet_colored_4 felügyelni a kiszervezett AdWords kampány alakulását, a munkát végző ügynökséget.

bullet_colored_4 segítség nélkül, működő kampányt létrehozni

bullet_colored_4 kampánybeállításokat módosítani

bullet_colored_4 megfelelő beállításokkal az ideális célközönséget megcélozni

bullet_colored_4 kulcsszó egyezések és kizárások alkalmazása

bullet_colored_4 a különböző hirdetéstípusokban önállóan kampányokat létrehozni

 

Laczkó Balázs

 

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink