BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Keresési remarketing az AdWords felületén

Nemrégiben újdonsággal rukkolt elő a Google.

a keresési hálózaton megjelenő hirdetések esetében is használhatóak a korábban létrehozott remarketing listák. Azaz már nemcsak a display hálózaton megjelenő hirdetések számára elérhetőek az általunk készített listák.

 

Ahhoz, hogy éljünk a lehetőséggel a megosztott könyvtár/közönségek fülön keresztül jussunk el az alábbi felületre.

Az újdonság pozitív hatása leginkább az ajánlatkorrekcióban nyilvánul meg. Segítségével optimalizálhatjuk a meglévő kulcsszavakra vonatkozó ajánlatokat a remarketinglistákon szereplő látogatókhoz. Tekintettel arra, hogy egy minőségi, szűrt közönséget szólítunk meg, így nagy valószínűséggel drágább lesz a kattintási ár, de a konverziós költség csökkenni fog, ráadásul többször jelennek meg a hirdetések. A konverziós költség csökkenése arra vezethető vissza, hogy korábban már kapcsolatba került a célzott személy a weboldalunkkal, esetlegesen vásárolt is.

 

További előnye a keresési remarketingnek, hogy felvehetőek általánosabb, a termékhez vagy szolgáltatáshoz csak lazábban kapcsolódó kulcsszavak is anélkül, hogy a relevanciánk „sérülne”, hiszen csak olyan felhasználók számára jelenik meg hirdetésünk, akik már korábban jártak a webhelyen.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink