BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Hol marad a siker Facebookon?

Időről időre nekünk szegezik a kérdést, hogy miért nem működik a Facebook hirdetésük?

A Facebook hirdetés működik. Ez egy működő, jól használható online marketingeszköz, amellyel viszonylag olcsón nagyszámú közönséget érhetünk el. Ha jól csináljuk.

 

Adja magát a lehetőség, hogy kattintsunk a „Bejegyzés kiemelése” gombra. Ha megtesszük, ellenőrizzük a célzást, hiszen előfordulhat, hogy a rendszer automatikusan csak a rajongóknak és az ő ismerőseiknek mutatja meg a posztot. Fordítsunk időt és energiát arra, hogy az egyébként veszendőbe menő 10%-nyi konverziós rátát javítsuk.

Dolgozzunk több hirdetéssel, teszteljünk. Legyen legalább 3-4 különböző képünk és szövegünk, hogy kiderüljön, melyik a legsikeresebb. Néhány nap után a rosszul teljesítőket le lehet állítani, így az elköltött forintokat a legoptimálisabban fektethetjük be.

Rontja az eredményeket a folyamatosan frissülő híroldal vagy blog hiánya. Ezek az eszközök segítik az elköteleződést, több aspektusból mutatják be az adott témákat. Innen lehet továbbá a legtöbb feliratkozót begyűjteni. Egy jó blog vagy nívós hírfelület csökkenti a feliratkozók megszerzésének költségét.

 

Sokan elfelejtik (vagy nem is ismerik) a remarketingben rejlő lehetőségeket. A legbiztosabb ügyfél az, aki már valamilyen okból egyszer felkereste az oldalunkat. Érdemes őket „bekeríteni”, a szemük előtt tartani magunkat. Költséghatékonyan és gyorsan lehet belőlük elkötelezett ügyfelet csinálni.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink