BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 2. rész

A Facebook nemrég bevezetett egy újítást, ami lehetővé teszi nekünk, hogy a weboldalon eltöltött idő alapján célozzuk meg azokat, akik meglátogatták honlapunkat.

Így remarketing hirdetéseinket már olyan látogatóknak jeleníthetjük meg, akiket valószínűleg jobban érdekelt termékünk vagy szolgáltatásunk.

 

Hogyan hozhatunk létre egy vagy akár több ilyen célközönséget?

A Célközönség létrehozása legördülő menüben az Egyéni célközönség opciót kell választanunk.

 

Majd az ezután megjelenő menüben a Webhely forgalma menüpontot.

 

Itt már egy ismerős felület fogad minket azzal a különbséggel, hogy a Webhely forgalma legördülő menüre kattintva egy új opció is megjelent.

 

Ezután beállíthatunk mindent, ahogy eddig is (pl. hány napon át őrizze meg a látogatókat egy lista). Viszont további 3 opcióra is lehetőségünk van: a weboldalon eltöltött idő alapján eldönthetjük, mennyire szűkítjük le a célcsoportunk.

 

Értelemszerűen minél kisebb százalékot állítunk be, annál szűkebb lesz a csoport, akiknek megjelenítjük hirdetéseinket.

Ha a fenti lépésekkel megvagyunk, nincs más teendőnk, csak a szokásos módon hozzáadni hirdetéscsoportjainkhoz az így generált közönségeket, és máris egy olyan közönséget szólíthatunk meg, akiket nemcsak érdekelt termékünk vagy szolgáltatásunk, de sokáig mérlegelték azt is, hogy minket választanak-e.

Szerintünk nagyon jól használható eszköz. Javasoljuk, hogy használjátok.

A következő részben a videónkat megtekintők ismételt eléréséről lesz szó.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink