BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Facebook célközönség elemzési adatai – 1. rész

Újabb adatokkal szolgál a céges felhasználók számára a Facebook. 

A Vállalkozáskezelőben elérhető a „Célközönség elemzési adatai” menüpont, amely számos hasznos információt jelenít meg a vállalkozás célközönségéről. Ilyenek a demográfiai adatok, az oldalkedvelési- és helyadatok, tevékenységi jellemzők, illetve az egyelőre csak az Amerikában elérhető „háztartásra” és vásárlása vonatkozó adatok. Az elemzés megmutatja egyenként a célközönségek (ha vannak) jellemzőit, vagy beállítások híján általánosságban mondja meg, mi jellemző a vállalkozás Facebook oldalának látogatóira.

 

Az adatok naponta frissülnek, így az elemzés mindig az előző napi statisztikát jeleníti meg.

Az elemzéshez olyan célközönség szükséges, amely legalább 1000 főből áll.

Az elemzésre kattintva választhat:

Ezután megjelenik az elemzési felület kezdőoldala. A beállítások az oldal bal felén finomíthatók. Itt választható ki több hirdetési fiók esetében az, amelyiket elemezni szeretnénk. Alapértelmezettként a helyszín tekintetében az Egyesült Államokat ajánlja fel a rendszer, amelyet könnyedén megváltoztathatunk., ez ne tévesszen meg senkit. Ugyanitt választható ki az egyéni célközönség is.

 

Véleményem szerint nagyon jó a kezdeményezés, ugyanakkor még nem teljesen pontos a rendszer, és vannak hiányosságok is.

Következő bejegyzésünkben a demográfiai adatokra és az oldalkedvelésekre térünk ki.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink