BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Facebook célközönség aktivitás alapján – 5. rész

Nemrég új célközönség-készítési módszert tett elérhetővé hirdetői számára a Facebook.

Ennek segítségével azokat célozhatjuk meg, akik bármilyen aktivitást mutattak bejegyzéseink vagy Facebook oldalunk iránt.
Kiket célozhatunk meg az új opció segítségével?
  • Bárkit, aki felkereste az oldalunkat Facebookon vagy Messengeren keresztül, esetleg aktivitást mutatott oldalunkkal vagy hirdetéseinkkel kapcsolatban
  • Bárkit, aki csak felkereste oldalunkat
  • Bárkit, aki aktivitást mutatott egy posztunk, hirdetésünk iránt (beletartozik az is, ha galéria típusú hirdetésünkben vagy posztunkban lapozott)
  • Azokat, akik rákattintottak egy CTA gombunkra
  • Azokat, akik üzenetet küldtek az oldalunknak
  • De akár azokat is, akik mentették az oldalunkat vagy bármely bejegyzésünket

Hol találhatjuk meg ezt az új funkciót?

Ha alkalmazni szeretnénk, a munkát a Célközönségek oldalon kell kezdenünk.

Itt a Célközönség létrehozása menüponton belül az Egyéni célközönség opciót válasszuk.

 

Amint ezzel megvagyunk, a felugró ablakon belül válasszuk az Aktivitás a Facebookon opciót.

 

Aki követte cikksorozatunkat, amiben azt mutattuk be, hogyan tudjuk a remarketing listáinkban szereplőket relevánsabb közönséggé tenni, azoknak feltűnhet, hogy több választási lehetőségünk van, mint legutóbb. Válasszuk tehát az új, Oldal menüt.

 

Ezt követően beállíthatjuk, milyen szempontokat vegyen figyelembe a rendszer, amikor elkészíti új célközönségünket.

 

Végül már csak annyi teendőnk maradt, hogy beállítsuk, mely műveleteket végző személyekből álljon a célközönségünk, és hány napig maradjanak a listában. Az utolsó lépés, hogy elnevezzük az új célközönségünket, amit így könnyebben tudunk azonosítani, ha később használni szeretnénk.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink