BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Hirdess a Marketplace-en! Az új elhelyezési lehetőség Facebookon.

A Facebook Marketplace lehet, hogy már többünknek ismerősen hangzik, hiszen Magyarországon körülbelül egy éve lett bevezetve a funkció. A Marketplace célja az adás-vételek megkönnyítése a Facebookon belül. A funkció lényege, hogy nem kell nekünk megtalálni a különféle csoportokat, ha el akarunk adni valamit. Csak feltöltjük a dolgainkat Marketplace-re, és innentől mindenki számára kereshető és elérhető lesz. Így könnyebben megtalálnak minket az érdeklődők, és szélesebb körbe jut el a hirdetés, mintha csak egy hirdetői csoportba raknánk bele.

De hogyan profitálhatnak ebből a vállalkozások?

Pár napja jelent meg a hír, miszerint a Marketplace-et mostantól a vállalkozások is használhatják saját termékeik értékesítésére. A hirdetések létrehozása nem lett bonyolult ebben az esetben sem, ugyanis amikor létrehozunk egy hirdetést, mostantól a Marketplace funkciót is választhatjuk hirdetéselhelyezésként. A Marketplace funkció hirdetései akkor jelennek meg, ha valaki telefonon böngész a Facebook alkalmazás Marketplace funkciójában.

Ha ki szeretnénk használni Marketplace a funkció lehetőségeit, a hirdetések létrehozásakor válasszuk az Elérés, a Forgalom, a Konverziók, Katalógus alapján történő értékesítés vagy a Videómegtekintések célt. Amikor valaki a hirdetésedre koppint, arra célhelyre jut, amit a hirdetés készítésekor be lett állítva.

 

Miért hasznos?

  • Ott érhetjük el a vevőket, ahol aktívan vásárolnak: Az emberek vásárlási szándékkal keresik fel a Facebook ezen szegletét, így eleve nagyobb érdeklődést mutatnak a hirdetések iránt. Vállalkozásként ebből tudunk aktívan profitálni.
  • Ha járt már az oldalunkon, akkor remarketinggel könnyidén értékesíthetünk itt.
  • Az automatikus elhelyezéssel könnyen skálázhatjuk a hirdetéseidet: A kampányok létrehozásakor engedélyezhetjük, hogy Facebook hirdetések a Facebook hírfolyamában, a Marketplace funkcióban, az Instagramon, a Messengerben és az Audience Networkben is megjelenjenek.
  • Hatékonyabb eredmények: Ha a Facebook teljes alkalmazáscsaládjában hirdetünk, jobban el tudjuk érni az ügyfeleket, több lehetőség lesz a hatékony eredmények eléréséhez.

 

Saját példám…

2 nap után meg is kell osztanom az eddigi tapasztalatimat. Csak biztató jeleket látok idáig. Képzeld egy, webshopunkban beállítottam egyből ezt az elhelyezést, és már konverziót is hozott. Mindemellett megjelenésben visszafogott számokat mutatott. Javaslom, hogy külön hirdetéscsoportban próbálkozz ezzel a megjelenési formával, amíg rá nem érzel!

Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van az új elhelyezéssel kapcsolatban, keress minket bizalommal, szívesen segítünk!

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink