BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Fókuszban a Carousel hirdetések

A Facebook nemrégiben lehetővé tette a hirdetések rotációját, azaz carousel-hirdetések készítését. 

Ennek lényege, hogy több képes és szöveges információt helyezhetünk el a kampányokban.

Minden kép alá egyedi szöveget és hivatkozást helyezhetünk el. Asztali számítógépről a nyilakkal, mobiltelefonról pedig lapozással érhetők el a különböző képek és szövegek. Az eddigi mérések alapján mintegy 45%-os hatékonyságnövekedést lehet elérni az új módszerrel.

A képek sorrendje dinamikusan változik annak függvényében, melyik hirdetés teljesít jobban. Ezért érdemes odafigyelni arra, hogy ne összefüggő történetet meséljenek el a hirdetések, mert a teljesítmény alapján változhat a sorrendjük. Maximum 5. képet lehet megjeleníteni egymás mellett…

 

Hogyan állítható be?

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink