BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Hogyan változtatták meg a hírfolyamban megjelenő hirdetések a Facebookot

A közösségi médiának köszönhetően egy teljesen új világ nyílt meg hirdetők számára.

A Facebook egy tökéletes példa arra, hogy hirdethetünk sikeresen közösségi média segítségével és tegyük elégedetté felhasználóink. Úgy tűnik az oldal egy nagyon érdekes irányba halad mivel folyamatosan olyan újításokat vezet be, ami mindkét félnek előnyös. A legutóbbi jelentésük szerint jelenleg 1.59 milliárd aktív felhasználójuk van, valószínűleg ez az oka annak, hogy a különböző brandek szívesen kísérleteznek a Facebookon való hirdetéssel annak a reményében, hogy nagyobb tömegekhez eljuthassanak.

Nyilvánvalóvá vált, hogy a reklámok nem zavarók a Facebook használói számára, azt szerették volna elérni, hogy felhasználóik aktívak maradjanak amennyire ez lehetséges és ezt kiterjeszteni a reklámozás felé.

Natív hirdetések kezdtek el megjelenni a hírfolyamban mindig szem előtt tartva hogyan viszonyultak az emberek a hirdetésekhez. Amint rájöttek, hogy a felhasználókat nem feltétlenül zavarják a hirdetések, a nagyobb márkáknak hamar feltűnt, hogy a Facebook egy érdekes platform, ami még felfedezésre vár a legfrissebb újításoknak köszönhetően még kifizetődőbb, mint valaha.

 

Mi teszi a Facebook hirdetéseket különlegessé:

bullet_colored_4Célozható reklámok: A Facebook kiemelkedő abban, hogy a megfelelő közönséget célozzuk meg számos szolgáltatással ahol különválaszthatjuk célközönségeink. Ez azt jelent, ha tudjuk a tökéletes reklám receptjét nem fogjuk az időnket és pénzünket pazarolni a rossz közönségre.

bullet_colored_4Megfizethető: A közösségi médián való hirdetés rendkívül költséghatékony más hirdetési formákhoz hasonlítva.

bullet_colored_4Fogékony közönség: A Facebooknak sikerült úgy beépíteni oldalába a reklámokat, hogy azok nem zavarják felhasználóikat azzal, hogy „megedzette” őket személyre szabott hirdetésekkel, amik relevánsak számukra.

bullet_colored_4Számos opció: Annak érdekében, hogy érdekes és releváns reklámokat készítsünk a Facebook számos beállítási lehetőséget ajánl hirdetésünk elkészítéséhez, attól függően mi a célunk vagy közönségünk mire vágyik.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink