BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Facebook célközönség elemzési adatai – 3. rész

Korábban bemutattuk a Facebook viszonylagos újdonságát, a Célközönség elemzési adatait.

Az általános beállítási lehetőségek után nézzük, miről is tájékozódhatunk.

Oldalkedvelések


 

Ezen az oldalon megnézhetjük, mik közönségünk legnépszerűbb kategóriái, miket preferálnak a leginkább.

Az Oldalkedvelések táblából arról tájékozódhatunk, milyen egyéb oldalak érdekelhetik a legnagyobb valószínűséggel a célközönségünket. 

 

Hely

A hely megtekintése fontos lehet a mondanivaló és a célzás szempontjából. Megnézhetjük, mely városokból, mely országokból, mely nyelveken érdeklődnek leginkább az oldalunk iránt.


 

Tevékenység

A tevékenységekből következtethetünk célközönségünk Facebookos aktivitására.

 

A tevékenység gyakoriságának vizsgálatából kiderül, mit szeretnek csinálni közönségünk tagjai. Jelen példából látszik, hogy az elmúlt 30 napban legtöbben bejegyzést kedveltek.


 

Az eszközhasználat szintén beszédes lehet. Főleg azoknak értékesek ezek az információk, akik még nem optimalizálták mobilkészülékre az oldalukat. A példából látszik, hogy magasan a legtöbben azok vannak, akik asztali ÉS mobilkészülékről is nézik az oldalt.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink