BlogCikkeinkből


Szerző: Panyi Krisztina

Élményeink a Startup Safary-n

Április végén került megrendezésre a Startup Safary, melynek keretein belül nekünk is lehetőségünk volt 2 előadást tartani az érdeklődő közönségnek.

A Safary nem egy átlagos konferencia, hanem egy olyan rendezvény volt, ahol egy 2 napos, gigantikus startup fesztivált csináltak a szervezők Budapestből. Reggelik, irodatúrák, workshopok, hackathonok, meetupok, képzések és szakmai előadások vezethették be az érdeklődőket startup ökoszisztémába 2018 Április 19-20 között.

Mint online marketing ügynökség, a mi megjelenéseink az AdWords és az Employer Branding köré csoportosultak, előadások formájában. Mindkét nap teltházzal, és hatalmas lelkesedéssel kezdtünk bele témáinkba, melyeket Balázs és Kriszti prezentáltak a közönségnek. Ezekből hoztunk ma el egy kis ízelítőt.

 

Online marketing: mítosz és valóság

Aki szeretne a digitális világban kiigazodni, annak elengedhetetlen az online marketing alapjainak, és főbb eszközeinek alapos ismerete. Akár marketing szakemberekké szeretnénk válni, akár saját vállalkozásunk szempontjából fontos, az online jelenlét elengedhetetlen. Azonban sok esetben az elméleti képzések nem adnak megfelelő kiindulási pontot az online marketing alapjainak elsajátításához, és ezt szerettük volna ezzel a kis hiánypótló előadással orvosolni.

Az AdWords rejtelmei és gyakorlati lehetőségei Balázs szenvedélye és szakterülete. Ennek szellemében tartotta meg prezentációját a témában, melynek során bemutatásra került az Adwords, hirdetési rendszere, beszélgettünk a Display és a Keresési hálózatokról és a bennük rejlő lehetőségekről is. Rengeteg kérdést kaptunk a résztvevőkről, akik nagy örömünkre, nagyon vegyes korcsoportúak voltak. Egészen az érettségi előtt álló fiataloktól kezdődően a már saját vállalkozással rendelkező középkorú üzletemberekig mindenki képviseltette magát. Az előadás végén lehetőség volt beszélgetni a hallgatósággal, melynek során mi is számos új kihívást és érdekességet hallgathattunk meg az ő oldalukról a témában.

 

Employer Branding: Az új HR szuperfegyver

Másik előadásunk témája a manapság nagyon nagy sikernek örvendő munkáltatói márkaépítés volt, mellyel mi is komolyan foglalkozunk már egy ideje. Az előadás célja a fogalom megismertetése a hallgatósággal, és gyakorlati tanácsok átadása az érdeklődőknek, mely segítségével saját munkahelyük imázsát könnyedén tudják emelni.

Mint arról már korábban is írtunk, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt felértékelődik vállalkozásunk megítélése a potenciális munkavállalók szempontjából.

Tetszik vagy sem, minden vállalkozásról kialakul egy kép azzal, akivel bármilyen kapcsolatba kerül. A vállalkozások jó része felismerte, hogy nagyon fontos a márkaépítés, hogy minél nagyobb szelethez jussanak a piaci tortából.

Az eladást Balázs és Kriszti közösen tartotta meg, Balázs az elméletről mesélt, Kriszti pedig a gyakorlati megvalósításokat, és a Netmarketinges megoldásokat adta át a közönségnek. Volt szó a fókuszcsoportok és az interjúk fontosságáról, a HR pro-aktivitásáról és a marketing szerepéről a folyamatban.

Összességében elmondhatjuk, hogy nagyon jól éreztük magunkat a két nap alatt. Előadóként nem csak a prezentáció elmondásában találtuk meg a szépséget, hanem abban is, hogy számos érdekes kérdéssel találkozhattunk a jelenlévők részéről, amik motiváltak minket. Reméljük, jövőre is lesz lehetőségünk részt venni a Safary-n, és ismét találkozhatunk!

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink